Race for the Cure 2017

In anul 2015, Fundatia Renasterea a parteneriat cu Susan G Komen Foundation, in vederea organizarii primei editii a RACE FOR THE CURE ROMANIA. Aceasta cursa globala reprezinta cel mai important eveniment de constientizare, educare si strangere de fonduri pentru cancerul de san.  Tradus in cifre, evenimentul inseamna: mai mult de 150 de curse, pe 4 continente, ce aduna peste 1.6 milioane de participanti.

La primele doua editii din Romania a acestui grandios eveniment, ce au avut loc in Bucuresti in iunie 2015 si iunie 2016, au participat in jur de 4000 de persoane, dintre care peste 250 au fost paciente diagnosticate cu cancer.

Evenimentul organizat sub sub inaltul Patronaj al Ambasadei Italiei la Bucuresti, cu sustinerea oficiala a Administratiei Prezidentiale, Ministerului de Externe, Ministerului Sanatatii, Ministerului Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice, Ministerului  Tineretului si Sportului si cu sprijinul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, Societatii Nationale de Cruce Rosie din Romania si Asociatiei Bucharest Running Club a avut ca scop sarbatorirea sanatatii alaturi de pacientele diagnosticate cu cancer de san, dar si de promovare a diagnosticarii precoce si a dreptului pacientelor de a avea acces la cele mai noi tratamente.

Pentru Fundatia Renasterea, acest eveniment reprezinta, in egala masura, un bun prilej de a promova mesaje pentru prevenirea si depistarea precoce a cancerului, de a reaminti femeilor ca cel mai bun tratament este preventia, iar informarea corecta, sportul si optimismul, sunt reteta propriei noastre sanatati.

La evenimentele din anii anteriori, care s-au bucurat de un real succes, beneficiind de o foarte buna vizibilitate media, au participat invitati de seama precum Ambasadorul Italiei ES Diego Brasioli, Patron al evenimentului, Ambasadorii SUA, Argentinei, Croatiei, Lituaniei, Olandei, la care s-au alaturat Dl. Adrian Curaj – Ministrul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice, Dna Dr. Diana Loreta Paun – Consilier de Stat Administratia Prezidentiala, Departamentul Sanatate Publica.

Au participat, de asemenea, numeroase personalitati, sustinatoare ale activitatilor fundatiei: membrele Boardului Fundatiei Renasterea – Mihaela Geoana, Cristiana Copos, Veronica Savanciuc, Andreea Esca, precum si Gabriel Coveseanu (Cove), Gabriela Szabo, Iuliana Tudor, Oana Cuzino, Sonia Argint Ionescu, Cabral, Ramona Badescu, Monica Dascalu, Alex Dima, s.a.

Reusita primelor editii ne-a asigurat continuarea parteneriatului cu Susan G Komen US si, ca atare, vom organiza pe 10 iunie 2017, a treia editie a RACE FOR THE CURE ROMANIA – HAPPY RUN, la care estimam ca vor participa peste 3000 de persoane, 200 de paciente oncologice si numeroase celebritati. Atmosfera Happy debuteaza cu programul de incalzire organizat de WorldClass, momente artistice si numerose activitati organizate pentru copii si in final festivitatea de premiere si tombola cu premii. Surpriza pregatita participantilor la editia de anul acesta o reprezinta concertul extraordinar sustinut de trupa HOLOGRAF.

Fondurile stranse cu ocazia cursei vor fi folosite

RACE FOR THE CURE ROMANIA – HAPPY RUN, editia a treia, organizata de Fundatia Renasterea, are loc pe 10 iunie, in parcul Herastrau, intrarea Charles de Gaulle incepand cu ora 8, astfel:

Eveniment unic, ce imbina alergarea, plimbarea, muzica si voia buna, RACE FOR THE CURE – HAPPY RUN se adreseaza intregii familii care se poate bucura de atmosfera vesela creata de:

CATEGORII CURSA:

TRASEU:

Start – Sosire Parcul Herastrau / Piata Charles de Gaulle, Bulevardul Maresal Prezan, Soseaua Kiseleff, Piata Victoriei, Bulevardul Aviatorilor.

PREMII:

Toti participantii la cursa pot participa la o tombola cu premii!

TAXA INSCRIERE in comunitatea RACE FOR THE CURE:

Fiecare participant primeste un kit (un tricou si un numar de participare), apa (doua puncte de hidratare pe traseu) si o medalie la terminarea cursei.

Kitul de participare poate fi ridicat de la sediul Fundatiei Renasterea (strada Virgil Plesoianu nr. 87, sector 1, Bucuresti), in perioada 7-9 iunie, in intervalul orar 10-20.

Poti opta si pentru primirea kit-ului prin curier, odata cu inscrierea online  (costul transportului se adauga la taxa de inscriere ).

Fa-ti o echipa de minim 10 persoane si participa la competitia intre echipe pentru:

Daca esti capitanul echipei, vei participa gratuit la cursa, si vei primi kitul capitanului.

Inscrierile si ridicarea kit-urilor:

Te asteptam pe 10 iunie sa sarbatorim sanatatea, sa ne distram cu prietenii si familia si sa cantam cu HOLOGRAF!


Abonează-te la newsletter

Termeni și condiții
Sponsori

Sponsori:

Sustinatori:

Parteneri Media:

Sustinatori Media: